Prodhuesi japonez është duke eksperimentuar me një model hibrid me energji Prius, i cili do të lehtësonte nevojën për të ngarkuar makina elektrike në stacione speciale dhe gjeti frymëzim në panele të reja diellore.
Në një projekt të financuar nga qeveria japoneze, inxhinierët Toyota instaluan panele diellore në kapuç, çati, dritare të pasme dhe elemente të trupit anësor për të përcaktuar se sa energji elektrike mund të prodhonin nga energjia diellore. Energjia elektrike nga panelet diellore shkon drejtpërdrejt në baterinë e shtytjes, që do të thotë se makina mund të ngarkohet gjatë drejtimit dhe parkimit.
Gjatë ditëve me diell panelet mund të prodhojnë energji elektrike të mjaftueshme për të udhëtuar në një distancë prej 56 kilometrash. Për krahasim, mesatarja amerikane shkon 47 km në ditë, sipas një studimi të Shoqatës Amerikane të Sigurisë së Transportit. Rezultati është dukshëm më i keq në rastin e motit me re, por edhe në nxehtësinë e tepërt. Në kushte të tilla, në drejtimin aktual, makina duhet të ndalet dhe të ngarkojë në karikuesit elektrikë.
Qelizat diellore janë jashtëzakonisht të holla – vetëm 0,03 milimetra, që do të thotë se ato janë mjaft fleksibël për t’u përshtatur në trupin e makinës. Inxhinierët duhej të krijonin një zonë izolimi midis qelqit dhe paneleve për t’i mbrojtur, në mënyrë që trashësia e moduleve të paneleve diellore të ishte në realitet rreth një centimetër. Sipas Toyota, modeli do të jetë në dispozicion në treg vetëm pas disa vitesh.