
“Shqipëria: Kjo perlë e fshehur është një nga destinacionet më “trend-i” të Europës në 2023.”
Kete te shtune po e nise me kete artikull te #TravellingLifeStyle, si nje promovim i shkelqyer i destinacionit “Albania” aktualisht nga me te klikuarit ne industrine boterore te turizmit.
Ne kete artikull trajtohen elemente shume te forte promovues per te terhequr vemendjen e turisteve te huaj per te vizituar Shqiperine, ku Himara eshte padyshim kryeqendra e turizmit per sa i perket frekuentimit.
Politikat nxitese per turizmin duke mbeshtetur strukturat akomoduese, kryesisht Hotelet me 4 dhe 5 Yje, teksa aktualisht ne Bashkia Himarë jane duke u ndertuar 10 Hotele qe i perkasin brand-eve nga me prestigjiozet boterore, na bejne optimiste per te ardhmen e ndritur te Himares nepermjet zhvillimit ekonomik te saj.
Brand te tilla si ACCOR, MELIA, RADISSON dhe INTERCONTINENTAL dhe se shpejti edhe IBEROSTAR apo MARRIOT jane sinjale mjaft te mira qe Himara do te jete nje pike e forte besimi per destinacionin “Albania”.
Te gjitha keto sjellin vetem te mira per Himaren tone duke e transformuar ate totalisht ne te gjitha aspektet veçanerisht ne ekonomine e saj, sherbimin, punesimin, bujqesine dhe blegtorine, etj.
Pra e gjitha kjo ne te kundert te politikes se vjeter qe ofron opozita pa identitet, logo, emer subjekti me te ashtuquajturin “program elektoral” ku temat e tyre fokusohen tek “lyerja e shtepive”, ndertimi masiv i shtepive pa plan urbanistik.
E gjitha kjo per te na rikthyer tek mentaliteti i tyre i dikurshem, per te cilin kane marre perjete voten kunder te shqiptareve, ne çdo fushate elektorale.
Dhe ne fund … nga Himara me nje dite me diell te ngrohte pranveror, Ju uroj nje fundjave te qete bashke edhe me nje falenderim te gjithe atyre qe zgjodhen ta kalojne kete “weekend”, ne perlen e Mesdheut me emrin “Himara”!