LajmeTurizëm

Shqipëria, “Parajsa përballë”, një çadër dhe 2 shezlong për 12 euro

Durrës, Tiranë, Vlorë. Më shumë se 40% e turistëve në krahasim me vitin 2021 dhe është e gjitha një kantier ndërtimi.

SHQIPERIA – “E shihni portin e Durrësit, kamionët e rreshtuar në pikën e imbarkimit, gardhet dhe përreth qytetit, ndërtesat e reja? Këtu 20 vjet më parë nuk kishte asgjë. Ose, më mirë, ishte një hapësirë me baltë me vagona dhe kontenjerë të braktisur, ku jetonin fëmijë të pistë, të uritur, shumë të varfër”. Michele Viola, shtrëngon sytë e tij të prerë dhe pohon me kokë në shenjë dakord me Luigi Maurino, i cili është pranë tij dhe pohon me kokë. Operatori turistik i pari (Goodays of Basic One of Bari), agjenti i anijeve (Navitalia.com) dhe presidenti i Assonautica Bari i dyti, ata e njohin bregdetin shqiptar shumë mirë. Ata ndodhen të dy në tragetin “Blu” të GNV-Grandi Navi speedy, i cili mbulon linjën Bari-Durrës, së bashku me një delegacion agjentësh udhëtimi. Këta vijnë nga e gjithë Pulia dhe nga Matera dhe janë kryesisht anëtarë të seksionit pulian të Federatës Italiane të Shoqatave të Biznesit të Udhëtimit dhe Turizmit (Fiavet Apavet – Confcommercio), të kryesuar nga Giuseppe Ormas.

Piero Innocenti, Michele Viola e Federico Berto (GNV)

Ata janë rreth pesëdhjetë dhe – shpjegon Piero Innocenti, i cili është presidenti vikar i Fiavet Puglia – në Shqipëri kanë dy objektiva: të thellojnë marrëdhëniet e bashkëpunimit me bregun përballë të Adriatikut dhe të kuptojnë personalisht veçoritë e mikpritjes shqiptare (hotele, dhoma, shërbime, plazhe, transport, distanca, lidhje), përpara se t’ua propozojnë klientëve të tyre. Për këtë arsye ata organizuan këtë «Takimi II Shqipëri / Fiavet Puglia – 2022». “Takimi i parë – vijon Innocenti – u zhvillua në tetor 2019 dhe ne hodhëm themelet për një sërë marrëveshjesh. Më pas erdhi Covid. Ata ishin muaj të tmerrshëm për ne dhe falë veprimit të sindikatës sonë, Fiavet, arritëm të merrnim të paktën ndihma ekonomike që na lejuan t’i mbijetojmë krizës dhe të jemi këtu”.

Pasi të jetë kapërcyer pandemia – shpresojmë përgjithmonë – dhe pavarësisht frikës në lidhje me pushtimin e Ukrainës nga Rusia dhe shqetësimeve për koston e jetesës, operatorët janë të bindur se Shqipëria, e cila tashmë është një destinacion turistik i konsoliduar sot, do të rritet sërish në vitet e ardhshme. Për të kuptuar këtë mjafton të shikoni përreth: ketu është një kantier ndërtimi për zhvillimin e turizmit. Ndërkohë që mendohet për një lidhje hekurudhore nga Durrësi në Vlorë, në Tiranë, në hyrje të kryeqytetit, po përfundon një kazino madhështore. Me kokën lartë shihen vinçat, minaretet dhe hotelet qiellgërvishtëse që krijojnë një hapësirë dinamike vertikale, ndërkohë që rrugët po transformohen në koridor pyejsh urbanë dhe muze në qiell të hapur.

“Këtu në Vlorë – shpjegon nënkryetarja e bashkisë së qytetit Aulona Veizi, gjatë takimit me Fiavet Puglia –Lungomare jonë është rikonstruktuar tërësisht me shtigje biçikletash, trotuare të gjera dhe stola të mbuluara me panele diellore për të rimbushur bateritë e celularëve. Sheshi i ndërtimit për ndërtimin e një porti të madh turistik është tashmë i hapur. Duhet të jemi gati për hapjen e aeroportit të ri të Vlorës pas 2 apo 3 vitesh”. Për të mos thënë që rruga e bregdetit do të pasurohet me një pishinë të madhe publike, ndërsa në jug po përfundon një superrrugë e re me një tunel që përshkon malet Acrocerauni.

Nicola Vassalluci (nënkryetar i Fiavet Bat) dhe nënkryetarja e bashkisë së Vlorës Aulona Veizi

Deti? Pa turp dhe pa lëvdata në qytet, por shumë mirë të shërbyer. Dhe më pas përballë është Parku Kombëtar Detar Karaburun-Sazan, një zonë e egër (nuk ka energji elektrike dhe është e ndaluar të ndërtohet) në të cilën megjithatë kanë pajisur plazhe miqësore me mjedisin. Çadër dhe dy shezllone në këtë “parajsë”? Ata kushtojnë 12 euro në ditë.

Sipas Vasil Bedinit, president i shoqatës turistike shqiptare, “në korrik dhe gusht 70% e vizitorëve vijnë nga Italia”. Sipas Istat-it shqiptar, në korrik 2022 kanë ardhur 1,403,333 të huaj (+ 21,1% krahasuar me korrikun 2021) dhe rritja në 7 muajt e parë të 2022 është 39% krahasuar me 2021. Dhe Veizi saktëson: “Jo vetëm plazhet dhe qytetet, duam t’i japim rëndësi rrisin burimeve natyrore dhe kulturore dhe të fokusohemi në agroturizëm dhe gastronomi. Prej këtu, për shembull, çdo turist do të largohet me një ampulë nga vaji ynë ekstra i virgjër”.

Rruga është hartuar. Shqipëria ka zgjedhur “ku” do të jetë për rreth 20 vite. Burimi: La Gazzeta del Mezzogiorno

Event i organizuar nga Fiavet, Goodays, GNV dhe Albania Viaggi

Pamje nga aktiviteti:

 

 

Artikuj të ngjashëm

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button
Close