Lifestyle

Nëse nuk i keni konsumuar më parë, tani është koha! Zbuloni çfarë i bën trupit 1 filxhan qiqra në ditë

Qiqrat janë një nga bishtajoret më të hershme të kultivuara, që datojnë që nga periudha B neolitike para-qeramikës. Ato janë një burim i pasur i fibrave, përmbajnë yndyra të shëndetshme, karbohidrate, dhe shumë vitamina dhe minerale të tjera. Qiqrat janë gjithashtu të pasura me proteina, kështu që mund të jenë një zëvendësues i mishit për veganët dhe vegjetarianët.

Më poshtë janë listuar 10 mënyra se si trupi juaj mund të përfitojë nga qiqrat dhe kjo mund t’ju bëjë që të dëshironi t’i përfshini ato në dietën tuaj!

1. Humbje peshe

Proteinat dhe fibrat tek qiqrat mund të ngadalësojnë tretjen dhe t’ju japin një ndjenjë të ngopjes. Ato gjithashtu ndihmojnë në uljen e oreksit dhe marrjes së ushqimit që mund të çojë në humbje peshe.

2. Kocka më të shëndetshme

Qiqrat janë një burim i mirë i manganit, kalciumit, hekurit, magnezit, zinkut dhe vitaminave K dhe A. Të gjitha këto janë të rëndësishme për rritjen e kockave, mineralizimin e kockave dhe prodhimin e kolagjenit.

3. Lëkura më e mirë

Vitaminat C, E dhe K të pranishme tek qiqrat janë të rëndësishme për shëndetin e lëkurës. Ato ndihmojnë në shërimin e plagëve, eliminojnë rrudhat, parandalojnë tharjen e lëkurës dhe mbrojnë nga dëmtimi i diellit.

4. Ulin nivelet e sheqerit në gjak

Qiqrat janë të pasura me fibra dhe proteina. Ato ndihmojnë në parandalimin e niveleve të sheqerit në gjak që të rriten shumë shpejt pas ngrënies, e cila është gjithashtu e rëndësishme për menaxhimin e diabetit. Disa minerale, si magnezi dhe zinku, mund të zvogëlojnë rrezikun e diabetit të tipit 2.

5. Tretje më e mirë

Fibrat dietike gjithashtu ndihmojnë në përmirësimin e tretjes, zvogëlimin e rreziqeve të sindromës së zorrës së irrituar dhe parandalimin e kapsllëkut.

6. Ulja e presionit të gjakut dhe përmirësimi i shëndetit të zemrës

Magnezi dhe kaliumi mund të ndihmojnë në parandalimin e presionit të lartë të gjakut. Kjo mund të minimizojë mundësinë për të pësuar një goditje në tru ose sulm në zemër. Fibrat e tretshme zvogëlojnë nivelet e kolesterolit lipoprotein me densitet të ulët (ose kolesterolit “të keq”, i cili është gjithashtu i mirë për shëndetin e zemrës.

7. Ndikon në rritjen e flokëve

Proteinat, vitaminat A dhe B dhe ushqyesit e tjerë të pranishëm në qiqrat mund të ndihmojnë në parandalimin e rënies së flokëve dhe nxisin rritjen e flokëve.

8. Shëndeti i përmirësuar i syve

Qiqrat përmbajnë pararendës të vitaminës A, β-karoten. Ka një efekt anti-inflamator dhe ndihmon në zvogëlimin e rrezikut të sëmundjeve të lidhura me sytë dhe i parandalon ato.

9. Përmirësimi i funksionit të trurit

Kolina, e cila gjendet tek qiqrat, është e lidhur me rritjen e performancës njohëse, duke përfshirë kujtesën dhe përpunimin më të mirë.

10. Mbrojtja nga kanceri

Qiqrat mund të ndihmojnë në uljen e rrezikut të disa llojeve të kancerit. Prodhimi i butratit, i cili ka potencialin për të zvogëluar inflamacionin në qelizat e zorrës së trashë, mund të ndihmojë në uljen e rrezikut të kancerit të zorrës së trashë. Qiqrat përmbajnë edhe saponina, të cilat ndihmojnë në frenimin e rritjes së tumorit. Disa vitamina dhe minerale të tjera, si vitaminat B, mund të ndihmojnë në uljen e rrezikut të kancerit të gjirit dhe mushkërive.

Artikuj të ngjashëm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
%d bloggers like this: