fbpx
Lifestyle

“Pija që ma hoqi narkun si me magji”! Piva 2 gota në ditë për kaq kohë

Tashmë jemi në prag të sezonit të plazhit dhe dëshira jonë më e madhe është të kemi një bark të sheshtë dhe një trup pa asnjë kile shtesë. Jo se kilet janë të shëm tuara, por ato gjatë sezonit veror na e vësh tirësojnë jetën duke na lodhur ndaj dhe ka ardhur koha të veprojmë sa më parë. Gjatë përditshmërisë tonë, jeni në gjendje të konsumojmë edhe ushqime që nuk e dimë se na krijojnë yndyrë të tepërt dhe heqja e asaj shtresë është një mision që ndonjëherë kthehet si i pamundur.

Gjithsesi në kohët tona moderne ekzistojnë shumë mënyra se si ta mbajmë trupin në formë edhe pa dieta edhe pa ushtrime të lodhshme. Ndaj dhe sot në këtë artikull do t’ju prezantojmë me një pije që është provuar efikase në pastrimin e trupit dhe largimin e të gjithë lëndëve që krijojnë kile shtesë. Përbërësit: 1 lugë çaji mjaltë. 1 filxhan lëng qitro. 2 lugë çaji uthull molle.

Përgatitja:

Vendosini përbërësit në një blender derisa të merrni një përzierje homogjene. Pini një gotë nga kjo përzierje para se të hani drekë ose darkë për një javë rresht. Përzierja funksionon më së miri falë përbërësve dhe vlerave ushqyese të tyre. Qitro është një frut me pak kalori dhe përmban rreth 2 gr fibra. Sipas studimeve, ngrënia e një gjysme qitro në ditë mund të përshpejtojë procesin e dje gies së yndyrës dhe ju ndihmon të humbni peshë shpejt.

Uthulla e mollës përmirëson tretjen tuaj dhe zvogëlon kohën e kalimit të yndyrnave, duke ndihmuar në tretjen e ushqimit. Mjalti përmban sheqer natyral, vitamina të dobishme si dhe minerale. 10 këshilla që ju mos të keni dhjamë në bark dhe të mbani peshën e trupit konstante: Sa më pa duhan: nikotina rrit nivelin e kortizolit, hormonit të str esit, që favorizon grumbullimin e dhjamit në bark.

Mos konsumoni alk ool: sjellin shumë kalori pijet alk oolike. Për më tepër që ashtu si nikotina, shton kortizolin dhe dhjamin në bark. Qëndroni drejt: kështu barku del më pak. Kur je në këmbë imagjino se ke një litar në kokë që të tërheq drejt çatisë. Qëndroni ulur dhe pozicionuar mirë: Kur je ulur në karrige pozicionoje shpinën mirë. Barkun brenda dhe këmbët të mbështetura të dyja në tokë. Nëse karrigia është shumë e lartë, përdorni një mbështetëse për këmbët. Forcojeni shpinën me anë të peshave, në këtë mënyrë nuk do ta harkosh përpara duke e nxjerrë më në pah barkun e madh. Provo kërcimin e barkut: është i këndshëm dhe të forcon muskujt e barkut. Veç të tjerash nuk do bëson te nsionin dhe të sjell në humor.

Bëni punët e shtëpisë: kalojeni fshesën e rrymës para dhe prapa në shtëpi, sepse ndihmon në uljen e barkut. I njëjti efekt vjen dhe nga ushtrimi i kopshtarisë: të ulesh dhe të ngrihesh shpeshherë për të pastruar barërat p.sh. të kontrakton dhe ç’kontrakton muskujt e barkut. Vishuni në mënyrë komode. Kur e ke barkun e fryrë ose kur je shëndoshur, evitoji pantallonat dhe fundet e ngushta që nxjerrin në pah defektin. Derisa të fitosh linjat syno për këmisha të gjata që fshehin format e trupit.

Hani shumë fibra vegjetalë: të cilat i gjen në frutat e perime: ato ngopin dhe largojnë kapsllëkun. Pini shumë ujë: të paktën 8 gota pak e nga pak gjithë ditën. Ndihmon zorrët të funksionojnë me mirë, sepse zbut jashtëqitjet. Kundërshton shtimin e lëngjeve në bark të cilat sjellin fryrje.

Trego më shumë

Artikuj të ngjashëm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button