Categories Teknologji

Si i zgjedhin linjat ajrore filmat për udhëtarët?

Ekipet individuale zgjedhin përmbajtje argëtuese për pasagjerët gjatë fluturimit, por ka disa që diskutojnë në detaje filmat në listë. Singapore Airlines punëson 70 profesionistë të filmit që punojnë në vende të ndryshme nëpër botë. Nënkryetari i Komisionit të Inovacionit të Produkteve Ng Yung Han thotë se Bordi i Rishikimit të Filmit takohet një herë në muaj në Singapor. Anëtarët e huaj të komitetit dërgojnë mendimet e tyre përmes postës elektronike. “Opinionet dhe kritikat e anëtarëve të komitetit na ndihmojnë të fitojmë njohuri mbi të gjithë përmbajtjen e filmave të njohur në të gjithë botën. Shumë filma ngrenë polemikë në vendet individuale. Anëtarët e komitetit na ndihmojnë të marrim vendimet më të mira dhe t’u ofrojmë titujve të filmit aktual dhe cilësor udhëtarëve tanë”, tha Han. Popullariteti, çmimet dhe përputhja me normat kulturore janë standardet më të rëndësishme gjatë zgjedhjes së një filmi. Singapore Airlines thotë se filmat e fundit do të mbërrijnë jo më vonë se tre muaj nga premiera. Dëshirat e klientëve janë gjithashtu një faktor i rëndësishëm kur zgjedhin filma. Kompania përpiqet të përpunojë reagime lidhur me përmbajtjen argëtuese dhe nuk mund të plotësojë kërkesat e udhëtarëve menjëherë. Nëse ka një numër të mjaftueshëm kërkesash për të transmetuar një shfaqje të veçantë, ka të ngjarë që pasagjeri të jetë në gjendje të shijojë filmin e kërkuar në fluturimin tjetër.

Emirates ishte e para kompani që vendosi ekranet në vendet e aeroplanit në 1992. Një numër relativisht i vogël prej tetë anëtarësh është përgjegjës për përzgjedhjen. Puna e tyre bazohet në shikimin dhe zgjedhjen e filmave dhe kapjen e komenteve të udhëtarëve. Disa ndërmarrje redaktojnë listën e filmave në varësi të rrugës në të cilën lëviz avioni. Pasagjerët në Emiratet kanë një bazë prej 700 titujve në të gjitha kohërat, pavarësisht se nga gjendet aeroplani aktualisht dhe nga vijnë udhëtarët. Simon Cuthbert është menaxheri përgjegjës për argëtimin në Cathay Pacific. Ai thotë se përzgjedhja e suksesshme e filmit mbështetet në një ekuilibër midis dy faktorëve – gjuhës dhe zhanreve.

Duke marrë parasysh faktin se filmat Hollywood, kinez, Bollywood dhe japonezë janë ndër titujt më të njohur, nevojitet një larmi zgjedhjesh për të mbajtur të gjithë udhëtarët të lumtur,Komisioni i Cathay Pacific vendos për filmat gjatë verës, kur konsultohet me ekspertë dhe kritikë. Për të zbuluar se sa i njohur është një film në komunitetin lokal, ata kërkojnë këshilla nga ekspertë vendorë të filmit. Të paktën 20 persona marrin pjesë në përzgjedhjen e filmit. Cuthbert thotë se kompania blen midis 70 dhe 200 filma në muaj, dhe disa zhanre janë më të njohura se të tjerët. “Ne gjithmonë jemi të befasuar nga përshtypja që komeditë romantike dhe komeditë u lënë udhëtarëve. Njerëzit gjithmonë do të përpiqen të argëtojnë një përmbajtje të tillë gjatë fluturimit, pasi shijojnë shaka dhe një histori të mirë dashurie,” thotë Cuthbert.

Leave a Reply

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Lexoni Gjithashtu

Categories Teknologji

Facebook bie sërish!

Miliona përdorues të rrjeteve sociale META kanë raportuar probleme sot. Përdoruesit e patën të pamundur…

LEXO ME SHUME
Categories Teknologji

Shkel rregullat e transmetimit, Apple gjobitet 1.8 miliardë euro nga BE

Apple është gjobitur me 1.8 miliardë euro nga BE për shkeljen e ligjeve të konkurrencës…

LEXO ME SHUME
Categories Teknologji

Apple braktis planin e prodhimit të makinave elektrike

Apple ka anuluar planet për ndërtimin e makinave elektrike, rreth një dekadë pas spekulimeve që…

LEXO ME SHUME
Categories Teknologji

Harrojini ‘screenshot’, WhatsApp merr masa të tjera privatësie, ja çfarë duhet të dini

WhatsApp ka marrë një tjetër masë për privatësinë. Së shpejti do të jetë e pamundur…

LEXO ME SHUME
Categories Teknologji

Kodi sekret, çfarë kuptimi ka nëse merrni mesazhin “14643” në WhatsApp

Numri 14643 është shpërndarë prej disa kohësh në TikTok dhe WhatsApp. Ai u dërgohet miqve,…

LEXO ME SHUME