Nga vizioni i krijuesit të ‘Palm Angels’ te shitja masive e firmës në dyqanet e Tiranës duket sikur është një oqean në mes por katapultimi është bërë më i mundur se kurrë. Mjafton të hedhësh një sy në rrugët e kryeqytetit për të kuptuar që një trend që po përhapet me shpejtësinë e erës është ai i bluzave me logon ‘Palm Angles’.
Ky trend nuk i ka shpëtuar rrjetit duke e kthyer shpejt në ‘meme’ dhe duke bërë satirë mbi uniformizmin dhe standardizimin që sjell nga pas.
Por çfarë është në të vërtet firma ‘Palm Angles’ dhe si është krijuar ajo?
Ka qenë Francesco Ragazzi një nga dizenjatorët italianë më të njohur, i cili pas 10 vitesh punë në labelin e njohur Moncler, ka vendosur të krijojë ‘firmën e tij’. Në 2015 i frymëzuar nga rrugët me palmat e Los Angelos (Kalifornia), ka qenë një foto bardh e zi ku shfaqej një rrugë me palma dhe disa njerëz mbi skateboardi që frymëzoi dizenjuesin për logon e ‘firmës’ që po krijonte. Edhe pse firma e tij është e vendosur në Milano, është shumë larg markës tipike italiane.
Palm Angels tregon një përzierje mes sfondit amerikan dhe vizionit italian të Ragazzit. Ai përdor vizionin e tij për kulturën amerikane dhe shton një dhunti italiane për luksin në të gjitha koleksionet e tij.
Ai merr frymëzim të madh nga kultura e 90-të Los Angeles Coast dhe e bashkon këtë me nuancat luksoze të firmave italiane. Rrobat e tij janë veshur nga figura të ndryshme me ndikim, të tilla si Joe Jonas, A $ AP Rocky dhe Playboi Carti. Kjo markë ‘rebele’ e veshjeve është shumë e kërkuar.
Në vitin 2015, koleksioni debutues i Palm Angels ishte unisex dhe u frymëzua nga kultura e patinave të viteve 70-të. Krijoi një ndjesi elegante ‘preppy’, e cila rrallë është bërë më parë në industrinë e modës.
Procesi i mendimit që qëndron pas secilit dizajn ishte gërshetimi i kulturës amerikane dhe krijimi i një koleksioni të guximshëm që flet për luksin dhe veshjet në rrugë.
Ragazzi është një nga pionierët në ndryshimin e mënyrës së shikimit të veshjeve në rrugë. Pasi kishte filluar karrierën e tij në Moncler, ai ishte në gjendje të punonte me yje të hip-hopit, të tilla si Pharrell, për të lidhur veshjet luksoze dhe ato të rrugës.
Një ndjenjë e lirisë është e dukshme në të gjitha modelet e Ragazzi, dhe përdorimi i ngjyrave të ndritshme, dizajne të veçanta dhe tema krijuese e shfaq këtë. Argëtimi është gjithashtu një përbërës kryesor i kësaj marke, duke nxjerrë në pah qëndrimin e lumtur të shumë kalifornianëve. Ekziston edhe simbolika e kanabisit, e cila shihet në disa prej modeleve të bluzave të palmës.
Tani që kanabisi është legalizuar në Kaliforni, Ragazzi mendoi ta shtonte atë si një element në dizajnet e tij. Marihuana është një zgjedhje jetese që përfaqëson Palm Angels, e përforcuar nga fakti se disa reperë promovojnë këtë markë, e cila vlerësohet gjithashtu në Azi.
Ragazzi përdor pëlhura dhe mjeshtëri të shkëlqyera, të cilat vijnë nga rrënjët e tij italiane. Kreativiteti është shumë i rëndësishëm për të dhe kjo shihet në secilën pjesë të tij. Ai merr kohën e tij në krijimin e të gjitha veshjeve dhe nuk bën kompromis për cilësinë.
Ajo që filloi si një libër me fotografi që tregon kulturën skateboard të Los Anxhelosit tani është shfaqur në një markë legjendare të veshjeve në rrugë, duke bërë xhiron e botës e duke mbërritur edhe në Shqipëri. Palms Angels është në 210 dyqane në të gjithë botën por përdorimin më masiv të tijin e gjen pa asnjë dyshim në rrugët e Tiranës!