Categories Lajme

Raporti i KLSH/ Koncesioni i rrugës Milot-Balldren me shkelje, si u rritën kostot

Kontrolli i Lartë i Shtetit (KLSH) vëren se klasifikimi i ndërtimit të rrugës Milot-Balldren si autostradë është i pajustifikuar bazuar në trafikun e parashikuar në studimin e fizibilitetit. Meqenëse kontrata parashikon që ky aks të jetë i kategorisë A (pra, autostradë), kostot e ndërtimit janë rritur nga 61.5 në 140 milionë euro, theksohet në raportin e KLSH-së.

Mandej, në raport KLSH-ja evidenton se ndërtimi i këtij aksi bie ndesh me standardet kombëtare të projektimit të rrugëve që rekomandojnë rrugë të kategorisë II/C, të quajtur interurbane kryesore. “Ky ndryshim i kategorisë së rrugës A dhe II/C i shoqëruar nga ndryshimet e tjera tekniko-ekonomike, kanë sjellë një rritje të kostove (nga 61.5 milionë euro në 140 milionë euro, në gjykimin tonë të panevojshëm për këtë investim, në raport me vëllimin e projektuar të trafikut dhe kushteve teknike të studimit të fizibilitetit, në të cilin mbështetet kjo kontratë”, shkruhet në raport.

Sikurse edhe në rastin e rrugës Orikum-Dukat, një problematikë tjetër e këtij koncesioni është sipas KLSH-së fakti se nga buxheti i shtetit, kompanitë e ndërtimit do të përfitojnë para për punë që nuk ekzistojnë. Bëhet fjalë për fonde që janë llogaritur si hua që do të merren nga koncesionarët, por që në të vërtetë janë para të panevojshme, duke marrë në konsideratë grafikun e punimeve. Interesat e këtyre fondeve përtej nevojave i faturohen më pas buxhetit të shtetit. Për të dy kontratat në fjalë, shuma shkon në 10 milionë euro.

KLSH-ja nënvizon se nënshkrimi i kontratave në euro ekspozon buxhetin e shtetit në rreziqe nga humbjet e kursit të këmbimit. Referuar studimeve të fizibilitetit, është konstatuar nga KLSH-ja mosargumentimi se pse është përzgjedhur forma e koncesionit për ndërtimin e rrugëve. Ndërkohë, mungon analiza financiare për normën e kthimit të investimit.

“Mungesën e analizës financiare në përcaktimin e normës së kthimit për kapitalin privat për të vënë në dispozicion të projektit, duke ndikuar në pengesat e buxhetit të shtetit ndaj partnerit privat, si mos parashikimin e kostove të shpronësimeve, si kosto të domosdoshme për kryerjen e investimit, fakt që rrit akoma më shumë vlerën e koncesionit”, shkruhet në raport.

Këto parashtrime, KLSH-ja ia ka dërguar me shkresë zyrtare kryeministrit Edi Rama, zv.kryeministrit Erjon Braçe, kryeparlamentarit Gramoz Ruçi dhe ministres së Infrastrukturës, Belinda Balluku, para miratimit në Parlament të kontratave. Megjithatë, kontratat u votuan në muajin shtator, edhe pasi presidenti i Republikës, Ilir Meta, e ktheu për rishqyrtim në Kuvend ligjin për kontratave Partneritet Publik-Privat (PPP) për ndërtimin e dy akseve të lartpërmendura, duke arsyetuar ndër të tjera se cënonin interesin e qytetarëve.

Leave a Reply

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Lexoni Gjithashtu

Categories Lajme

Sherr mes të rinjve tek “Asllan Rusi”, policia shtrin një person në tokë

Një sherr mes të rinjve ka ndodhur para pallatit të sportit “Asllan Rusi” në Tiranë.…

LEXO ME SHUME
Categories Lajme

Lushnje/ Aksident i rëndë, humb jetën një person! Identifikohet viktima

Një aksident me vdekje ka ndodhur pak momente më parë në Lushnjë. Aksidenti ka ndodhur…

LEXO ME SHUME
Categories Lajme

Momente dramatike/ Sirianët të çliruar pas largimit të Assad-it

Një grua siriane e moshës së mesme qëndronte në sediljen e pasagjerit të një makine.…

LEXO ME SHUME
Categories Lajme

Falja e gjobave të 10 viteve të fundit, deputetja e PS-së Pranvera Resulaj zbulon detajet: Pse ky ligj përpara zgjedhjeve?

Mazhoranca do të falë penalitetet e vendosura në 10 vitet e fundit në zonat rurale…

LEXO ME SHUME
Categories Lajme

Ngjarja tragjike tek ‘Fan Noli”/ Vrasja e Martin Canit, shoku i tij Luisi mbeti i plagosur, niset për kurim në Bari të Italisë

I riu Luis Meçja që ngeli i plagosur gjatë sherrit, ku humbi jetën shoku i…

LEXO ME SHUME