Categories Lifestyle

Konsumimi i birrës është më efektiv sesa ilaçet

Sipas ekspertëve nga Universiteti i Greenwich  është zbuluar se një përqindje e vogël e alkoolit të mund zvogëloj nivelin e dhembjeve . Hulumtimi  ka përfshirë 18 ekspertimente me 400 njerëz. Pjesëmarrësit ishin me dhembje të ndryshme. Studiuesit kanë gjetur se birra ishte më efektive sesa ilaçet kundër dhembjeve si psh: Tylenol apo paracetamoli.

Studimet sugjerojnë se alkooli është mjaft efektiv dhe jep rezultate  kur është puna për dhembje të lehta. “Ne gjetëm prova të forta se alkooli, apo më konkretisht birra është një qetësues efektiv. Konsumimi i rreth dy gotave të mesme me birrë ka rezultuar në një rënie prej 30% të dhembjeve./abcnews.al

Leave a Reply

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Lexoni Gjithashtu

Categories Lifestyle

Vendet më të shtrenjta dhe më të lira për hotele e restorante, Shqipëria sa 52% e mesatares së BE

Qoftë për pjatat e famshme të djathrave në Francë apo për pjatat me makarona në…

LEXO ME SHUME
Categories Lifestyle

Si të humbni kaloritë e festave të fundvitit me një dietë 3-ditore

Pas festave është krejt normale të ndihesh i rënduar dhe me pak kilogramë më shumë.…

LEXO ME SHUME
Categories Lifestyle

Si të jetoni më gjatë, ja çfarë është regjimi ushqimor nordik

Regjimi ushqimor Nordik është një mënyrë e të ushqyerit që fokusohet në produktet lokale të…

LEXO ME SHUME
Categories Lajme Lifestyle

Mirëqenia, sa shpenzojnë shqiptarët në vit? Rreth 460 dollarë për frymë

Instituti i Mirëqenies Globale (Global Wellness Institute), i cili njihet si burimi kryesor për kërkime…

LEXO ME SHUME
Categories Lifestyle

Harrojeni çajin me mjaltë, ka një tjetër zgjidhje për dhimbjen e fytit

Keni dhimbje fyti? Në vend që të merrni ibrikun dhe të përgatisni një çaj me…

LEXO ME SHUME