Categories Lifestyle

Konsumimi i birrës mund të zgjasë jetën e meshkujve

Studimet thonë që birra zgjatë jetën. Një studim thotë që konsumimi i birrës çdo ditë, mund të shkaktojë jetë gjatësinë e burrave deri në vitet 90, raporton “The Sun”. Një gotë birrë në ditë, ka shanse 81% të ju zgjasë jetën. Femrat të cilat konsumojnë birrë kanë tre herë më pakë mundësi se burrat që të kenë një jetë më të gjatë.

Nga universiteti i Maastricht në Hollandë, për dy dekada kanë studiuar këtë çështje tek 5,500 njerëz. Nga studimet e bëra thuhet se konsumimi i alkoolit është i mirë për zemër, por konsumimi i tepërt mund të ju shkaktojë dëme.

Leave a Reply

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Lexoni Gjithashtu

Categories Lifestyle

Vendet më të shtrenjta dhe më të lira për hotele e restorante, Shqipëria sa 52% e mesatares së BE

Qoftë për pjatat e famshme të djathrave në Francë apo për pjatat me makarona në…

LEXO ME SHUME
Categories Lifestyle

Si të humbni kaloritë e festave të fundvitit me një dietë 3-ditore

Pas festave është krejt normale të ndihesh i rënduar dhe me pak kilogramë më shumë.…

LEXO ME SHUME
Categories Lifestyle

Si të jetoni më gjatë, ja çfarë është regjimi ushqimor nordik

Regjimi ushqimor Nordik është një mënyrë e të ushqyerit që fokusohet në produktet lokale të…

LEXO ME SHUME
Categories Lajme Lifestyle

Mirëqenia, sa shpenzojnë shqiptarët në vit? Rreth 460 dollarë për frymë

Instituti i Mirëqenies Globale (Global Wellness Institute), i cili njihet si burimi kryesor për kërkime…

LEXO ME SHUME
Categories Lifestyle

Harrojeni çajin me mjaltë, ka një tjetër zgjidhje për dhimbjen e fytit

Keni dhimbje fyti? Në vend që të merrni ibrikun dhe të përgatisni një çaj me…

LEXO ME SHUME