Categories Lifestyle

Lëngjet e frutave mund të rrisin rrezikun e kancerit

Konsumimi i shumë lëngjeve me fruta mund të rrisë rrezikun e kancerit, sipas një studimi të fundit. Ky është hulumtimi i parë substancial që gjen lidhjen midis sheqerit dhe kancerit.

Lëngjet e frutave treguan të njëjtën lidhje me kancerin si pijet me gaz, por agjencitë e shëndetit publik thonë se lëngjet e frutave janë pak më të mira, sepse ato përmbajnë disa vitamina dhe pak fibra.

“Ideja nuk është të shmangim ushqimet, por për të balancuar ato që konsumojmë”, tha Dr Mathilde Touvier, i cili udhëhoqi studimin. Të dhënat u mblodhën nëpërmjet një studimi të gjatë në Francë që përfshinte 101,257 të rritur të shëndetshëm.

Leave a Reply

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Lexoni Gjithashtu

Categories Lifestyle

Vendet më të shtrenjta dhe më të lira për hotele e restorante, Shqipëria sa 52% e mesatares së BE

Qoftë për pjatat e famshme të djathrave në Francë apo për pjatat me makarona në…

LEXO ME SHUME
Categories Lifestyle

Si të humbni kaloritë e festave të fundvitit me një dietë 3-ditore

Pas festave është krejt normale të ndihesh i rënduar dhe me pak kilogramë më shumë.…

LEXO ME SHUME
Categories Lifestyle

Si të jetoni më gjatë, ja çfarë është regjimi ushqimor nordik

Regjimi ushqimor Nordik është një mënyrë e të ushqyerit që fokusohet në produktet lokale të…

LEXO ME SHUME
Categories Lajme Lifestyle

Mirëqenia, sa shpenzojnë shqiptarët në vit? Rreth 460 dollarë për frymë

Instituti i Mirëqenies Globale (Global Wellness Institute), i cili njihet si burimi kryesor për kërkime…

LEXO ME SHUME
Categories Lifestyle

Harrojeni çajin me mjaltë, ka një tjetër zgjidhje për dhimbjen e fytit

Keni dhimbje fyti? Në vend që të merrni ibrikun dhe të përgatisni një çaj me…

LEXO ME SHUME