Categories Teknologji

Milano – New York vetëm për 3 orë me këtë avion

Është quajtur Overture, por për të gjithë është në fakt trashëgimtari i Concorde, aeroplan mitik që mbante pasagjerë nga Londra në Nju Jork në 3 orë e 20 minuta deri në fillim të viteve 2000. Pothuajse duket si një pikë uji : i njëjti profil, kapaciteti i njëjtë i ngarkesës së kufizuar (mbart 55 pasagjerë), forca e njëjtë shtytëse për të arritur dyfishin e shpejtësisë së zërit.

Overtura është në ndërtim e sipër në Shtetet e Bashkuara, falë fillimit të Boom Supersonic, i cili sapo ka lëshuar një përditësim mbi gjendjen e artit të projektit. Në mënyrë të veçantë, Boom Supersonic ka njoftuar se deri në fund të vitit 2019 do të ketë paraqitjen zyrtare të modelit të parë të testimit të avionit dhe se testet e para të fluturimit do të mbështeten në vitin 2020.

Megjithatë, duhet të thuhet se testet do të jenë një version më i vogël në krahasim me projektin e linjës Overture: Eksperimentet do të kryhen me një model me dy pasagjerë që do t’u lejojë projektuesve dhe inxhinierëve të mbledhin të dhëna të dobishme për të përfunduar projektin kryesor kjo është e detyruar të bëjë një version të madhësisë së jetës. Ky ndryshim i pavlefshëm ndryshon në datën e skadimit të fluturimeve të para komerciale të aeroplanit, që është periudha 2025-2027. Në më pak se dhjetë vjet, pra, do të kthehet një medium portent, i aftë për të arritur një shpejtësi maksimale prej 2.700 km / h me një autonomi prej 8.300 km. Overtura do të mbulojë distancën ndërmjet Londrës dhe Nju Jorkut duke marrë 3 orë dhe 15 minuta: pesë minuta më pak se Concorde e vjetër dhe, mbi të gjitha, më pak se gjysma e 7 orëve të nevojshme sot me një avion normal. Gjithmonë tre orë për të fluturuar nga Milano në Big Apple. Nga Sydney në Los Anxhelos ajo do të marrë 6 orë dhe 45 minuta në vend të 15 orëve tani.

Një mrekulli e ngjashme në mënyrë të pashmangshme ngre shqetësime në lidhje me qëndrueshmërinë mjedisore: është vetë nisja që e shpërndan atë, duke deklaruar se sasia e CO2 e emetuar në atmosferë nga operacionet e fluturimit do të jetë zero. Për të eliminuar emetimet do të sigurohet një sistem i konvertimit në dioksid karboni natyrisht i pranishëm në atmosferë, i cili pastaj do të përdoret si lëndë djegëse për avionin.

Leave a Reply

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Lexoni Gjithashtu

Categories Teknologji

Edhe pas mbylljes TikTok sërish mund të hapet nga Shqipëria

Zyrtarisht, platforma TikTok nuk funksionon më në Shqipëri. Këtë lajm e dha vetë kryeministri Edi…

LEXO ME SHUME
Categories Teknologji

Elon Musk e konfirmon: “Starlink” mbërrin në Shqipëri

Shërbimi i internetit satelitor “Starlink” është bërë aktiv dhe funksional në të gjithë territorin e…

LEXO ME SHUME
Categories Teknologji

Facebook bie sërish!

Miliona përdorues të rrjeteve sociale META kanë raportuar probleme sot. Përdoruesit e patën të pamundur…

LEXO ME SHUME
Categories Teknologji

Shkel rregullat e transmetimit, Apple gjobitet 1.8 miliardë euro nga BE

Apple është gjobitur me 1.8 miliardë euro nga BE për shkeljen e ligjeve të konkurrencës…

LEXO ME SHUME
Categories Teknologji

Apple braktis planin e prodhimit të makinave elektrike

Apple ka anuluar planet për ndërtimin e makinave elektrike, rreth një dekadë pas spekulimeve që…

LEXO ME SHUME