Categories Lifestyle

Njerëzit që pinë kafe, kanë kocka më të forta

Një studim i kohëve të fundit zbuloi se pijet me kafeinë ndihmojnë në forcimin e kockave tona Studimi, i realizuar nga hulumtues të Universitetit të Hong Kongut, mori për mostër 564 të rritur kinezë që ishin regjistruar në një studim të osteoporozës, transmeton lajmi.net.

Ata krahasuan dendësinë minerale të eshtrave të atyre që thanë se pinin kafe rregullisht me ata që nuk e konsumonin në baza ditore. Ata zbuluan se, në përgjithësi, dashamirët e kafesë kishin densitet mineral më të madh të eshtrave. Në mënyrë të veçantë, studiuesit identifikuan tri molekula të veçanta që ishin të lidhura me konsumimin e kafesë dhe kockat e forta që kishin më pak të ngjarë të thyer. Chad Deal, mjek i përgjithshëm i Klinikës Cleveland, i cili nuk mori pjesë në studim, tha në një njoftim për shtyp:

“Tre metabolitët, në veçanti, u shoqëruan me një rritje të densitetit të kockave në mostër, dhe gjithashtu, të njëjtat çonin në rënie të rrezikut të frakturës”. Kafeina në kafe ka qenë gjithashtu e lidhur me rritjen e presionit të gjakut dhe pagjumësinë.

Leave a Reply

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Lexoni Gjithashtu

Categories Lifestyle

Vendet më të shtrenjta dhe më të lira për hotele e restorante, Shqipëria sa 52% e mesatares së BE

Qoftë për pjatat e famshme të djathrave në Francë apo për pjatat me makarona në…

LEXO ME SHUME
Categories Lifestyle

Si të humbni kaloritë e festave të fundvitit me një dietë 3-ditore

Pas festave është krejt normale të ndihesh i rënduar dhe me pak kilogramë më shumë.…

LEXO ME SHUME
Categories Lifestyle

Si të jetoni më gjatë, ja çfarë është regjimi ushqimor nordik

Regjimi ushqimor Nordik është një mënyrë e të ushqyerit që fokusohet në produktet lokale të…

LEXO ME SHUME
Categories Lajme Lifestyle

Mirëqenia, sa shpenzojnë shqiptarët në vit? Rreth 460 dollarë për frymë

Instituti i Mirëqenies Globale (Global Wellness Institute), i cili njihet si burimi kryesor për kërkime…

LEXO ME SHUME
Categories Lifestyle

Harrojeni çajin me mjaltë, ka një tjetër zgjidhje për dhimbjen e fytit

Keni dhimbje fyti? Në vend që të merrni ibrikun dhe të përgatisni një çaj me…

LEXO ME SHUME