Categories Lifestyle

Vitamina që e parandalon tipin 2 të diabetit

Një studim i ri ka zbuluar se dozat e larta të vitaminës D për personat para-diabetik mund ta shpejtojnë metabolizmin e glukozës, gjë e cila pastaj e ngadalëson zhvillimin e kësaj sëmundje.

Reagimi i insulinës te indet muskulore është përmirësuar kur pacientët e diagnostikuar së fundmi me diabet kishin përdorur vitaminë D3, transmeton Telegrafi.

Hulumtuesit kanë përdorur një dozë rreth 5 deri 10 fish më të madhe sesa sasia e rekomanduar ditore për një periudhë prej 6 muajve.

Sipas raportimeve, më shumë se 100 milionë amerikanë janë duke jetuar për momentin me diabet ose me para-diabet.

Para-diabeti ndërlidhet me nivele më të larta të glukozës në gjak sesa nivelet normale.

Nëse nuk trajtohet, brenda 5 viteve mund të shpie në tipin 2 të diabetit.

Vlen të ceket se ky studim është publikuar në revistën “European Journal of Endocrinology”.

Leave a Reply

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Lexoni Gjithashtu

Categories Lifestyle

Vendet më të shtrenjta dhe më të lira për hotele e restorante, Shqipëria sa 52% e mesatares së BE

Qoftë për pjatat e famshme të djathrave në Francë apo për pjatat me makarona në…

LEXO ME SHUME
Categories Lifestyle

Si të humbni kaloritë e festave të fundvitit me një dietë 3-ditore

Pas festave është krejt normale të ndihesh i rënduar dhe me pak kilogramë më shumë.…

LEXO ME SHUME
Categories Lifestyle

Si të jetoni më gjatë, ja çfarë është regjimi ushqimor nordik

Regjimi ushqimor Nordik është një mënyrë e të ushqyerit që fokusohet në produktet lokale të…

LEXO ME SHUME
Categories Lajme Lifestyle

Mirëqenia, sa shpenzojnë shqiptarët në vit? Rreth 460 dollarë për frymë

Instituti i Mirëqenies Globale (Global Wellness Institute), i cili njihet si burimi kryesor për kërkime…

LEXO ME SHUME
Categories Lifestyle

Harrojeni çajin me mjaltë, ka një tjetër zgjidhje për dhimbjen e fytit

Keni dhimbje fyti? Në vend që të merrni ibrikun dhe të përgatisni një çaj me…

LEXO ME SHUME