Lifestyle

Rëndësia e kaliumit në sport

Ju me siguri keni dëgjuar për rëndësinë e kripërave minerale për trupin. Bakri, hekuri, magnezi, kaliumi dhe shumë të tjerë kontribuojnë në funksionimin e duhur të sistemeve dhe organeve vitale. Sot duam t’ju tregojmë diçka më shumë për njërën prej tyre, kaliumin, shkruan pazienti.it.

Çfarë është kaliumi?

Kaliumi është një metal alkalik që gjendet kryesisht në lëngjet ndërqelizore. Rregullon ngacmueshmërinë neuromuskulare, ritmin e zemrës, presionin osmotik, ekuilibrin acid-bazë dhe mbajtjen e ujit.

Kufizoni sasinë e kaliumit

Është e vërtetë se kaliumi është i mirë për ju, por këshillohet që të mos abuzoni me të ose të neglizhoni praninë e tij në trupin tonë. Në fakt, një mangësi mund të shkaktojë dobësi të muskujve, hipereksitivitet, aritmi dhe ndryshime elektrokardiografike, bllokimin e zemrës dhe deri në vdekje.

Të jesh në një situatë të mungesës së kaliumit është e vështirë, por jo e pamundur. Një lodhje e theksuar e muskujve mund të gjendet tek vrapuesit që shpesh stërviten në një klimë të nxehtë dhe të lagësht dhe që ndjekin një dietë të bazuar në ushqime të gatshme, të pasura me natrium, por të ulëta në kalium.

Anasjelltas, një tepricë e kaliumit në trup mund të shkaktojë asteni, ngërçe të muskujve, hipotension, bradikardi dhe arrest kardiak.

Kaliumi dhe sporti

Gjatë stërvitjes fizike, kryesisht anaerobe, do të ketë një çlirim të kaliumit nga muskujt. Ky fenomen, së bashku me hemokoncentrimin, shkakton një rritje të përqendrimit dhe përmbajtjes totale të plazmës të kaliumit, shtrirja e së cilës lidhet në mënyrë të përkryer me intensitetin e punës së muskujve.

Ushtrimet e zgjatura dhe të përsëritura duhet të mbahen nën kontroll për të shmangur humbjen e tepërt të djersës e cila, nëse nuk mbahet nën kontroll, mund të çojë në dështim të veshkave.

Kaliumi është i mirë për zemrën

Sipas një studimi nga Instituti Kombëtar amerikan për Zemrën, Mushkëritë dhe Gjakun, te ata që konsumojnë 4,7 miligramë kalium çdo ditë përmes një diete të ekuilibruar mirë të pasur me fruta, perime, grurë të plotë dhe të ulët, produktet e qumështit me yndyrë, peshk, mish të bardhë, arra dhe fasule, presioni i gjakut normalizohet për vetëm dy javë

Artikuj të ngjashëm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
%d bloggers like this: