Mediat sociale janë kthyer në një nga mundësitë për të gjetur punë. Alexina Graham ka qenë një modele e mirënjohur dhe tepër e sukseshme në më shumë se një dekatë. Ajo është shfaqur në revista të famëshme nëpër botë por edhe në sfilata të ndryshme të Victoria’s Secret. Por kur pandemia e Covid-19 u përhap, ajo mbeti pa punë.‘’Unë nuk punova fare në Mars edhe Prill,-shprehet ajo.’’
Vitet e fundit , modeleve i është kërkuar të krijojnë qëllimin e tyre, setin fotografik si dhe promovimin e markave të ndryshme në profilet e tyre sociale si Instagram, Youtube apo Tik Tok. Për të xhiruar rreth një produkti të ndryshëm çdo javë dhe editimi i të gjithës kërkon jashtëzakonisht tepër kohë.
Eva Longoria ambasadoria e markës së njohur L’Oreal gjatë periudhës së karantinës publikoi një video teksa lyente flokët në kushte shtëpie. ‘’Ajo ishte e para e cila realizoi këtë fushatë ,- tha Lex Bradshaë-Zanger, shefi i marketingut në L’Oréal në Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandë.’’
“Reklama është përdorur në të gjitha rrjetet sociale dhe televizione dhe është marrë shumë pozitivisht. Përvoja e Evës me ngjyrosjen e flokëve në shtëpi ishte diçka me të cilën shumë njerëz mund të gjejnë veten.
Marka e bukurisë ka përdorur prej kohësh influencues – por që nga pandemia, ajo ka investuar edhe më shumë nga buxheti i saj në marketingun influencues. Një sondazh nga agjensia influencues e marketingut Takumi sugjeron se 73% e markave kanë bërë të njëjtën gjë për produktet e tyre.