Categories Lajme

Mesdheu shton perimet dhe pakëson ushqimin me origjinë shtazore

Pas Spanjës dhe Greqisë, Italia është vendi i tretë në Europën Perëndimore që shfrytëzon më shumë perimet dhe është një nga vendet e pakta në Kontinentin e Vjetër që konsumon me pakicë ushqimin me origjinë shtazore dhe sheqer.

Ndërsa nga njëra anë Britania e Madhe, SHBA, Kanadaja dhe Australia kanë ulur njëkohësisht konsumin e këtyre dy lloj produkteve, Lindja e Largët i ka rritur ato, bashkë me Kinën, Korenë e Jugut dhe Tajvanin, çka ka rezultuar edhe në modifikimin e dietave të tyre.

Studimi ndërkombëtar është udhëhequr nga Universiteti i Kentit dhe është botuar në revistën shkencore ”Nature Food”.

Studimi paraqet një fotografi të 171 kombeve të botës me një studim që analizon zakonet ushqimore duke filluar nga të dhënat për importet, eksportet, prodhimin e brendshëm, sasitë e mbeturinave dhe rezervat e prodhimit

Leave a Reply

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Lexoni Gjithashtu

Categories Lajme

E rëndë në Maliq/ Ndërron jetë në banesë 14-vjeçari, vuante nga epilepsia dhe probleme në zemër

Një ngjarje e rëndë është regjistruar në fshatin Vreshtas të bashkisë Maliq, ku një 14-vjeçar…

LEXO ME SHUME
Categories Lajme

Skandali i ndërtimeve pa leje në Ksamil/ Gjykata liron ish-oficerin Irakli Koçiaj, i vetmi nga 8 të arrestuarit që hetohet në liri

Gjykata e Sarandës ka vendosur këtë të premte masën e sigurisë “detyrim për paraqitje” për…

LEXO ME SHUME
Categories Lajme

Korçë/ Shoferi 76-vjeçar përplasi nënë e bir në rrugë, 3-vjeçari ndërroi jetë në spital

Një aksident i rëndë ka ndodhur në aksin Korçë-Ersekë, në afërsi të fshatit Kamenicë, ku…

LEXO ME SHUME
Categories Lajme

Horoskopi ditor për sot, e premte 12 qershor 2026

Dashi Te dashuruarit do kalojnë një dite paksa te vështirë. Duhet te tregoheni paksa me…

LEXO ME SHUME
Categories Lajme

Saranda kryeson listën e destinacioneve bregdetare më të lira në Evropë për verën 2026.

Saranda është renditur në krye të listës së katër destinacioneve bregdetare më të lira në…

LEXO ME SHUME