Një studim i kryer nga Agjencia Ndërkombëtare për Kërkime mbi Ka.ncerin (IARC), një organ i Organizatës Botërore të Shëndetit (OBSH) me qendër në Lyon dhe i botuar në revistën Lancet Onkologji, ka ngritur al.armin ndaj atyre që duan të hanë sa.llam çdo ditë ose të konsumojnë tepër salsiçe. Rezultati i këtij studimi është vërtet shqetësues.
Në të kaluarën IARC kishte përfshirë mishin e përpunuar në listën e ushqimeve me siguri kan.cerogjene. Në atë rast u theksua që rr.eziku nuk i atribuohet vetë ushqimit, por më shumë sasive ditore të konsumuara.
Mangiando più di 50 grammi al giorno di carni lavorate, si aumenta del 18% il rischio di tumore al colon-retto
Prandaj u theksua se salsiçet janë të dë.mshme për shëndetin për shkak të përpunimit të gjatë me përbërës si kripa, erëza etj. E gjithë kjo do të rrisë rre.zikun e kontraktimit të disa kanc.ereve, siç është ajo e zorrëve dhe sistemit tretës.
Ndërsa sipas studimit në fjalë, konsumi i vetëm 50 gramëve në ditë të mishit të përpunuar do të rrisë rre.zikun e ka.ncerit kolorektal. Një përqindje që do të rritet nëse konsumi i mishit të përpunuar rritet. Ajo që nuk është kuptuar akoma është arsyeja që e bën kanc.erogjenin e mishit të kuq.
Aktualisht ka disa teori. Ka nga ata që pretendojnë se nitratet të cilat vihen në kontakt me mjediset acide, krijojnë komponime kan.cerogjene. Të tjerë besojnë se është faji i hekurit të pranishëm në mish dhe i disa llojeve të baktereve të pranishme në zorrë.
