Categories Lifestyle

Pirja e kafesë mund të zvogëlojë rrezikun e sëmundjes së Alzheimerit

Një studim i ri nga Instituti për Informim Shkencor mbi Kafenë ka zbuluar se pirja e kafesë mund të ndihmojë në zvogëlimin e rrezikut të çrregullimeve neurodegjenerative. Nëse dita juaj nis me një filxhan kafe, mund të mos jeni duke e ditur që po zvogëloni rrezikun e zhvillimit të sëmundjes së Alzheimerit.

Studiuesit, të udhëhequr nga Dr Elisabet Rothenberg, analizuan studimet e mëparshme duke parë rolin e komponentëve dietikë në zvogëlimin e rrezikut të çrregullimeve përfshirë sëmundjen e Alzheimerit (AD) dhe Parkinson (PD). Analiza e tyre sugjeron që konsumimi më i lartë i kafesë jo vetëm që mund të ndihmojë në zvogëlimin e rrezikut të shfaqjes së këtyre sëmundjeve, por edhe në lehtësimin e simptomave.

Në raportin e dhënë, Dr Rothenberg tha se: “Hulumtimet sugjerojnë që një konsumim më i lartë i kafesë dhe kafeinës, deri në 5 filxhanë kafe në ditë, mund të veprojnë si parandalues ​​në rrezikun e zhvillimit të çrregullimeve  neurodegjenerative, përfshirë Sëmundjen e Parkinsonit.”

Ndërsa arsyeja për këtë  mbetet e panjohur, studiuesit shpresojnë se studimet e reja do të inkurajojnë studime të mëtejshme për efektin e kafeinës. Aktualisht asnjë trajtim kurativ nuk është në dispozicion, dhe për këtë arsye mënyra për të zvogëluar rrezikun e zhvillimit të këtyre çrregullimeve ose lehtësimin e simptomave është për t’u lavdëruar.

“Ekzistojnë gjithashtu disa studime interesante në lidhje me konsumin e kafesë që sugjerojnë se kafeina është potencialisht e dobishme në parandalimin e AD dhe PD. “Sidoqoftë, është akoma shumë herët për të nxjerrë përfundime të forta në lidhje me marrëdhënien shkakësore midis faktorëve dietikë dhe rrezikut të zhvillimit të AD dhe PD sepse kërkohen kërkime të mëtejshme. “

Leave a Reply

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Lexoni Gjithashtu

Categories Lifestyle

Vendet më të shtrenjta dhe më të lira për hotele e restorante, Shqipëria sa 52% e mesatares së BE

Qoftë për pjatat e famshme të djathrave në Francë apo për pjatat me makarona në…

LEXO ME SHUME
Categories Lifestyle

Si të humbni kaloritë e festave të fundvitit me një dietë 3-ditore

Pas festave është krejt normale të ndihesh i rënduar dhe me pak kilogramë më shumë.…

LEXO ME SHUME
Categories Lifestyle

Si të jetoni më gjatë, ja çfarë është regjimi ushqimor nordik

Regjimi ushqimor Nordik është një mënyrë e të ushqyerit që fokusohet në produktet lokale të…

LEXO ME SHUME
Categories Lajme Lifestyle

Mirëqenia, sa shpenzojnë shqiptarët në vit? Rreth 460 dollarë për frymë

Instituti i Mirëqenies Globale (Global Wellness Institute), i cili njihet si burimi kryesor për kërkime…

LEXO ME SHUME
Categories Lifestyle

Harrojeni çajin me mjaltë, ka një tjetër zgjidhje për dhimbjen e fytit

Keni dhimbje fyti? Në vend që të merrni ibrikun dhe të përgatisni një çaj me…

LEXO ME SHUME