Categories Lifestyle

Ju e hani pa ditur çfarë efekti ka, por ja çfarë thotë studimi i fundit për perimen aq të pëlqyer

Edhe pse disa ushqime janë të shëndetshme, kjo nuk do të thotë se nuk ju shtojnë nëpeshë. Një studim i kryer në Harvard zbuloi se një dietë e pasur me fruta dhe perime nuk çon në humbje peshe. Përkundrazi, pjesëmarrësit në këtë studim që hëngrën perime me një përmbajtje të lartë niseshte madje shtuan peshë.

Fajtori kryesor për rritjen e peshës ishte misri, madje edhe një që nuk ishte kripur mirë dhe që zhytet në gjalpë, transmeton KosovaPress. Sondazhi përfshiu 133,000 të rritur amerikanë dhe tregoi se njerëzit që hanin misër në baza ditore fituan peshë gjatë një periudhe katër vjeçare, gjë që nuk ishte rasti për pjesëmarrësit që nuk konsumonin aq shumë misër dhe perime të tjera të pasura me niseshte. Pra, misri është një zgjedhje e keqe nëse doni të humbni peshë.

Leave a Reply

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Lexoni Gjithashtu

Categories Lifestyle

Vendet më të shtrenjta dhe më të lira për hotele e restorante, Shqipëria sa 52% e mesatares së BE

Qoftë për pjatat e famshme të djathrave në Francë apo për pjatat me makarona në…

LEXO ME SHUME
Categories Lifestyle

Si të humbni kaloritë e festave të fundvitit me një dietë 3-ditore

Pas festave është krejt normale të ndihesh i rënduar dhe me pak kilogramë më shumë.…

LEXO ME SHUME
Categories Lifestyle

Si të jetoni më gjatë, ja çfarë është regjimi ushqimor nordik

Regjimi ushqimor Nordik është një mënyrë e të ushqyerit që fokusohet në produktet lokale të…

LEXO ME SHUME
Categories Lajme Lifestyle

Mirëqenia, sa shpenzojnë shqiptarët në vit? Rreth 460 dollarë për frymë

Instituti i Mirëqenies Globale (Global Wellness Institute), i cili njihet si burimi kryesor për kërkime…

LEXO ME SHUME
Categories Lifestyle

Harrojeni çajin me mjaltë, ka një tjetër zgjidhje për dhimbjen e fytit

Keni dhimbje fyti? Në vend që të merrni ibrikun dhe të përgatisni një çaj me…

LEXO ME SHUME